دچار سردرگمیام. دچار ندانستن.خوب و بدی که انگار دیگر وجود ندارد. و همه چیز خالی از معنا شده وتمامی آرمانها رنگباخته اند...خال پرنده ای را دارم که از بزرگی قفسش میترسد.میداند که قفس جایی برای مان رفتن رسیدن است!...
ما را در سایت رفتن رسیدن است! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: شنبه 21 دی 1398 ساعت: 13:51